woensdag 15 september 2010

Nog laten zien






Deze waxinedoosjes had ik nog niet laten zien. Ik had ze gemaakt voor de verkoop op de kreakraam op de rommelmarkt van de kerk afgelopen weekend. Het bovenste doosje heb ik aan een jarige kennis gegeven, de rood met witte is verkocht, de rest heb ik nog. Maar ik heb wel een bestelling voor 5 van deze doosjes, dus hoef ik er nog maar 2 bij te maken! Verder heb ik wat jam verkocht en aardig wat kaarten, zelfs een hele stapel kerstkaarten! De markt had in totaal 12000 netto opgebracht, dus we hebben niet voor niets zo hard gewerkt! Nu kan ik mijn voet dan ook weer rustig laten bijkomen, dat is wel nodig, want na 3 dagen lopen ging het even niet goed. En ik moet nog een aantal kaarten maken voor het weekend, dus dat komt wel goed!

Lieve groetjes,

11 opmerkingen:

  1. prachtig zijn deze originele doosjes, en fijn dat jullie markt zo goed heeft gedraaid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat het 'n geslaagde dag is geweest,
    € 12000,- zijn in iedergeval 'n hoop centjes!
    En daar heb jij dan toch maar mooi je steentje
    aan mee gedragen met je mooie doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeel gaaf zijn ze Annemiek!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, je doosjes zijn ontzettend leuk, hetzelfde patroontje en toch zó verschillend zeg. Echt super en ook nog eens voor het goede doel toch!
    Houden jullie meerdere keren per jaar een markt voor de kerk? Ik dacht dat je daar een poosje geleden ook al over schreef, of gaat de tijd echt zo hard? Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een prachtige doosjes Annemiek,en zo mooi papier weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn de doosjes! Ook een leuk idee voor rond de kerst kado aan iemand te doen!1

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieffies zeg, zou ook leuk zijn om te maken voor Elusive zoveeeeeel ideen en te weinig tijd......liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende doosje Annemiek en ze zijn zo leuk om te maken.
    Fijn dat jullie zo goed hebben verkocht.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige doosjes Annemiek!! Fijn dat de verkoop goed ging!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen