woensdag 7 juli 2010

Nog even laten zien

Ik had beloofd nog wat foto's te laten zien van het afscheidskado en de vossenjacht...

Het grote afscheidskado van groep 8 van Tamara dit jaar. Een manshoge spiegel (van Xenos) met een brede rand. van alle kinderen in de klas hebben we een pasfoto gevraagd, die heb ik uitgesneden, opgeplakt op een wit kaartje met hun naam, dat weer uitgesneden, toen gelamineerd en dat ook weer uitgesneden. Het was even een werk, maar het is erg mooi geworden. Een nicht van me heeft de cricut en zij wilde voor mij wel de tekst van de school snijden uit raamplastic. Dat hadden we op de snijmat laten zitten en kon ik dus letter voor letter op de spiegel opplakken. Carina, nogmaals bedankt voor je hulp!

En dit is onze grote meid op haar afscheidsavond, wat een jongedame he!

En dit is diezelfde jongedame, maar dan gekleed en geschminkt voor de vossenjacht!!! Ze werd zelfs door de leerkrachten niet herkend. Kleintjes uit de onderbouw vonden haar eng, gek he!!! Broer Mathijs was één van de weinigen (en hij wist niet hoe ze was), maar hij herkende haar aan haar slippers...

En deze ouderwetse verpleegster ben ik, is me dat even erg!!! Een echte oude verpleegstersjurk van mijn tante, het originele kraamschort van mijn moeder, mijn eigen leerlingenspeld en polsteller, verbanddoos, mijn bril op het puntje van mijn neus en klaar! En ja, de haren allemaal strak naar achteren met schuifspeldjes, poeh, krijg je hoofdpijn van hoor ;-)

Lieve groetjes,


9 opmerkingen:

  1. hihi wat een leuke en gezellige foto's allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk !
    Je ziet er leuk uit Annemiek, hoewel ik je op je blogfoto toch wel iets moderner vindt ;-).
    groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om de foto's te zien zeg. Je spiegel is mooi geworden. Echt een aanwinst voor de school!!
    Tamara is echt een beetje meisjes-af op die foto hoor en ja......die foto daaronder....ik zou haar niet herkennen.
    Maar over herkennen gesproken, als ik niet wist dat jij het was zou ik die verpleegkundige zo voorbij lopen. Wat een metamorfose zeg!! SUPER.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die spiegel Annemiek.
    En wat een super foto,s echt heel erg leuk.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tamara zou zo niet opvallen bij een Gothic concert....erg leuk zo complete metamorfose, die van jou trouwens ook...hahaha echt leuk dat ouderwetse verpleegsterkostuum...
    hopelijk herken ik je nog de volgende keer

    groetjes
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annemiek,

    Wat een prachtig cadeau en wat een grappige foto's!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke foto's, in het echt zie je er toch wel wat liever uit hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een orgineel afscheidscadeau en de foto's zien er ook leuk uit.
    Ik zou je zo voorbij zijn gelopen, als ik je tegen was gekomen.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen