vrijdag 17 juli 2009

Voor een goede vriend


Ik had weer een nieuwe sketch ontworpen en daar gelijk deze kaart meegemaakt. Voor een goede vriend van ons die van een goed glas wijn houdt. Voor het eerst met m'n distresser gewerkt en ik vond het lastig, maar erg leuk. Vooral het eindresultaat bevalt me wel. Van wie het papier is weet ik niet meer, net als de tekst en de afbeelding. Sorry! De bloemen zijn van Prima. Het stikwerk rondom is (onbedoeld) onregelmatig, maar het past wel bij de kaart vind ik.
Lieve groetjes en bedankt weer voor het kijken,

2 opmerkingen:

  1. hoi Annemiek, Wat en leuk kaartje, En wat een leuke aparte stempel. Mooi papier heb je gebruikt.
    Een fijn weekend.

    Greotjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER KAART MIEK!! Dat het onregelmatig is vind ik juist leuk.

    BeantwoordenVerwijderen